VIZE ŠKOLY

 

       BEZPEČNÁ RODINNÁ ŠKOLA 

 

       MODERNÍ VÝUKA

 

       SPOLUPRÁCE S PARTNERY

Začátkem března proběhla ve třetí třídě velká debata na téma "Reklama a její vliv". Na začátku tohoto projektu si každý za domácí úkol připravil popis reklamy, která ho něčím zaujala v televizi i v časopise. Většina dětí si vybrala reklamu s vtipem (např. GE – kočka na běžícím pásu), jiné s pěkným sloganem (např. ALZA – 100 tabletů týdně, AIRBANK – nejlepší půjčky). Následně si pověděli, co je to reklama, jaké znají její druhy, cíle a zamysleli se nad její vhodnou formou. Poznávali reklamy podle znělek a dokonce se na počítači podívali na starší reklamy, reklamy v cizím jazyce i jak se natáčí taková reklama.

Reklamice1

Nakonec děti dostaly skupinový úkol – vymyslet vlastní reklamu do časopisu. Někteří žáci nabízeli běžné věci denní potřeby, např. stále ořezané pastelky Aktrovalinky, bezva počítačové hry, ale někteří propagovali vlastní vylepšené potřeby pro naše piráty jako brýle, které vidí pod zem, dalekohled, který vidí i za roh, multifunkční hák a další.

Reklamice2Reklamice3Reklamice4

Žáci se dozvěděli mnoho nového o světě reklam. Uvědomili si, že reklama je obklopuje všude a že i oni jsou jí mnohdy ovlivněni - móda, hračky, jídlo. 

 

Štěpánka Budinová

 

Nahoru