Výroba elektrické energie
V rámci projektu z fyziky tvořili žáci 8. třídy prezentace na zadané téma. Před projektem byli žáci informováni, jak bude projekt probíhat a co budou dělat. Každý žák zpracovával téma, které si sám zvolil. První den vyhledávali žáci patřičné informace ke zvolenému tématu a následující hodinu zpracovávali prezentaci, kterou následně přednesli před třídou. V rámci projektu se žáci dozvěděli nové informace z oblasti elektrické energie. Myslím si, že projekt byl pro třídu přínosem.
Akustika
Na přelomu měsíce května a čevna proběhl v hodinách fyziky u devátého ročníku projekt na téma "Akustika - práce expertních skupin". Žáci byli rozděleni do skupinek a vybírali si jedno z nabízených témat, které se týkalo akustiky (např. akustika - teorie, akustika ve světě zvířat aj.). Skupinky zpracovávali Power Pointovou prezentaci, kterou posléze přednesly před třídou a byly za ni ohodnoceni. Projekt byl přínosem a zdrojem nových a zajímavých informací z dané oblasti.
Životadárná kapalina
Na konci května byl v rámci výuky chemie, v osmé třídě, uskutečněn projekt na téma "životadárná kapalina". Žáci byli rozděleni do 4 skupinek, kde jsem zvolila "kapitána" a ten si vybíral své členy. Témata prezentací byla následující - typy vody, koloběh vody, ekologické aspekty vody a důležitost vody pro zvířata a rostliny. Žáci vytvořili PowerPointovou prezentaci na vybrané téma a následně ji prezentovali před třídou. Hodnoceni byli za nápad a celkové zpracování. Novinkou pro žáky bylo to, že se museli sami ohodnotit a kapitán týmu musel zhodnotit práci svých členů. Myslím si, že projekt byl přínosem. Dozvěděli jsme se mnoho zajímavých informací.
Lucie Lepšíková
RYCHLÉ ODKAZY: